کارگاه اموزشی تشریح قوانین اداری توسط کارشناسان منابع انسانی شبکه بهداشت و درمان گچساران جهت پرسنل اداری و بهداشتی، مسئولین مراکز خدمات جامع سلامت ، نیروهای اداری پایگاه های سلامت و خانه های بهداشت تابعه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان گچساران ، در این کارگاه بهزادمرادی رئیس اموراداری شبکه بهداشت، مباحث مکاتبات اداری، سلسله مراتب اداری، ارزیابی عملکردکارکنان و سامانه کارمند را تشریح و توضیح داد.
موضوع مهندسی مشاغل توسط سودابه علیزاده تشریح شد و موضوع تردد و قوانین ان نیز توسط امیر ویسی توضیح داده شد.
براساس این گزارش حاضرین پرسش های خود را در خصوص موضوع های مطرح شده و رفع چالش ها عنوان نموده و پاسخ های لازم توسط مدرسین ارائه گردید.
